Pomoč pri izbiri izdelka
Kaj so Profesionalna orodja, orodja za domače mojstre, vrtna orodja, industrijska orodja?

Podjetje Bosch ima več linij električnih orodij, tako lahko vsak uporabnik najde orodje ki je primerno za njegovo pogostost in naravo uporabe. Orodja lahko prepoznamo tudi po barvi.

Orodja zelene barve so orodja za domače mojstre (DIY). V to kategorijo spadajo tako električna orodja za domače mojstre in orodje za vrt. Ta orodja nudijo zelo dobro razmerje med ceno in vzdržljivostjo ob normalni domači uporabi.

Orodja modre barve so profesionalna orodja oziroma orodja za obrt in industrijo. Ta orodja so kvalitetnejše v primerjavi z DIY orodjem, imajo bolj kvalitetne sestavne dele z daljšo življensko dobo saj so mišljena za podjetja ki uporabljajo električno orodje vsak dan po več ur na dan.

Industrijska orodja so linija izdelkov za najzahtevnejše uporabnike v proizvodnih procesih. Ta orodja so najbolj robustna/precizna v Boschevem prodajnem programu. V kolikor se zanimate za to orodje nas kontaktiraj in Modri mojster bo z veseljem svetoval.

Kaj je POWER FOR ALL?

POWER FOR ALL 18V je oznaka za izdelke ki uporabljajo enake akumulatorske baterije v istem napetostnem razredu. Ena akumulatorska baterija POWER FOR ALL 18V je kompatibilna z vsemi 18V Litij-ionskimi orodji v programu za domače mojstre. Tako lahko uporabite 1 baterijo za različna orodja kot je kosilnica, vrtalnik, hišni sesalnik, itd.

Ali so akumulatorske baterije kompatibilne z vsemi orodji?

Bosch ima 2 liniji akumulatrskih orodij: profesionalno in industrjsko orodje, ter orodje za domače mojstre in vrt.

Znotraj vsakega prodajnega programa so baterije in orodje medseboj združljive v istem napetostnem razredu.

V profesionalnem programu so tako vse 18V litij-ionske baterije povsem združljive z vsemi Boschevimi profesionalnimi 18V Litij-ionskimi orodji in polnilniki (isto velja za 12V razred).

V programu za domače mojstre in vrt pa, so vse 18V litij-ionske baterije povsem združljive z vsemi Boschevimi 18V Litij-ionskimi orodji in polnilniki za domače mojste in vrt (isto velja za 12V razred).

Kakšna je razlika med udarnim vrtalnikom, udarnim kladivom in udarnim vijačnikom?

Udarni vrtalnik se uporablja za vrtanje lukenj v kovino, les in opeko. Na samem vrtalniku imamo funkcijo udarnega vrtanja (označeno s kladivom). Ta funkcija aktivira zobnike v vrtalni glavi, kateri preskakujejo in ustvarjajo udarec v smeri vrtanja kar je uporabno pri vrtanju v opeko, saj ti udarci poskrbijo za hitrejše vrtanje. Moč udarca je odvisna od sile, s katero pritiskamo orodje proti zidu.

Udarno kladivo se uporablja za vrtanje lukenj v beton. Na samem vrtalniku imamo funkcijo udarnega vrtanja (označeno s kladivom in svedrom). Ta funkcija aktivira udarni mehanizem, ki se razlikuje od udarnega vrtalnika, saj ima to orodje vgrajen cilinder in bat. Ta mehanizem ustvarja večji udarec v primerjavi z udarnim vtalnikom, ne glede na to s kakšno silo pritiskamo orodje ob zid.

Udarni vijačnik se uporablja za zatezovanje in odtezovanje večjih vijakov in matic z višjimi zateznimi silami. Udarni mehanizem je zasnovan tako, da sila udarca usmerjena v smer vijačenja.

Kaj je tehnologija BITURBO?

BITURBO predstavlja nov standard zmogljivosti orodij. Revolucionarno zmogljiva, nova akumulatorska orodja s tehnologijo BITURBO Brushless zagotavljajo izjemno moč, ki jo lahko vidiš in občutiš.

Boscheva edinstvena tehnologija BITURBO z visokozmogljivim brezkrtačnim motorjem izkorišča celotno moč akumulatorskih baterij ProCORE 18V. Kombinacija BITURBO motorja s ProCORE baterijo razvije do 1.800W ekvivalentne moči zaradi česar lahko premagaš tudi najzahtevnejša opravila.

Kaj so ProCORE baterije?

Akumulatorske baterije ProCORE 18V postavljajo mejnik v razvoju polnilnih baterij, saj ponujajo do 87% več zmogljivosti pri vsakem polnjenju. Ob tem pa imajo tudi boljše odvajanje toplote, kar znatno vpliva na življensko dobo baterije.

Čeprav se ponašajo z osupljivo močjo je akumulatorska baterija ProCORE 18V 8,0Ah za vsaj 23% manjša od primerljivih konkurenčnih akumulatorskih baterij z visoko zmogljivostjo.

ProCORE baterije so povsem združljive z vsemi Boschevimi profesionalnimi Litij-ionskimi orodji in polnilniki v 18V napetostnem razredu.

Pomoč pri nakupu
Kateri načini plačila so na voljo?

Na spletni strani modrimojster.si lahko plačaš izdelke po predračunu ali pa s plačilnimi karticami.

Ali lahko plačam po povzetju?

Plačilo po povzetju ni mogoče.

Kam pošljem povpraševanje za predračun?

Povpraševanje lahko pošlješ na e-naslov narocila@modrimojster.si ali v postopku naročila izbereš plačilo po predračunu in na tvoj e-naslov boš prejel podatke za plačilo.

Kakšen je čas dobave?

Dostava blaga se izvede v roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka. Za naročila potrjena do 10. ure, se bomo potrudili, da jih odpremimo še isti delovni dan (velja za blago na zalogi).

Kakšen je strošek dostave?

Da lahko zagotavljamo najvišjo stopnjo storitev, smo za naročila do vključno 198,99 EUR primorani zaračunat strošek dostave 6,10 EUR. Za naročila nad 199,00 EUR pa je dostava brezplačna.

Kako je z dostavo, če naročim izdelke z različnimi dobavnimi roki?

Ker se zavedamo, da je čas dostave zate pomemben, bomo v primeru, da naročiš dva ali več izdelkov z različnimi dobavnimi roki, odposlali izdelke ločeno in ti pri tem ne bomo zaračunali dodatne poštnine.

Zakaj izdelka ne morem dodati v košarico?

Če izdelek vidiš v spletni trgovini, ne moreš pa ga dodati v košarico, je izdelek začasno zakljenjen za naročanje, ker ga nimamo na zalogi in je dobavni rok daljši kot 30 dni.

V kolikor želiš pridobiti informacijo o ponovni dobavljivosti, lahko na strani izdelka izbereš ˝obvesti me o ponovni dobavljivosti˝ ali nas kontaktiraš na podpora@modrimojster.si in z veseljem ti bomo pomagali.

Kako opravim nakup na podjetje?

V postopku registracije oz. nakupa vneseš vse potrebne podatke o podjetju (vključno z DDV številko).  Lahko nas tudi kontaktiraš na narocila@modrimojster.si in z veseljem vam bomo pripravili predračun na podjetje.

Smo večje podjetje in želeli bi individualno obravnavo. Na koga se lahko obrnemo?

Za poslovanje z (večjimi) podjetji je odgovoren naš mojster Marko (skrbnik ključnih kupcev), ki vam bo z veseljem svetoval. Kontaktirajte ga in se dogovorite za sestanek:

marko@modrimojster.si

tel: 030 601 605

Poprodajne storitve
Ali velja garancija za vse izdelke?

Garancija velja za vsa Boscheva orodja, akumulatorske baterije in polnilnike. Iz garancije so izvzeti vsi izdelki iz prodajnega programa pribora, demonstracijska orodja in potrošni deli orodij.

Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa.

Koliko časa je veljavna garancija za Bosch izdelke?

Bosch električna orodja za domačo uporabo in Bosch vrtna orodja imajo za fizične osebe 2 leti garancije za vse izdelke in sestavne dele. Za akumulatorske baterije in polnilnike je garancijska doba 1 leto.

V primeru nakupa Bosch orodij za domačo uporabo in Bosch vrtnih orodij  kot pravna oseba ter v primeru gospodarske ali poklicne rabe oz. ekvivalentne obremenitve se garancijski rok spremeni na 1 leto.

Bosch profesionalna orodja in profesionalna merilna tehnika imajo za fizične osebe 2 leti garancije za vse izdelke in sestavne dele. Za akumulatorske baterije in polnilnike je garancijska doba 1 leto. Pravne osebe imajo 1 leto garancije za vse izdelke in sestavne dele ter 1 leto za akumulatorske baterije in polnilnike.

Ali lahko podaljšam garancijo za kupljen izdelek?

Ja, Boscheva orodja, akumulatorske baterije in polnilniki ustrezajo najvišjim standardom kakovosti, zato Bosch nudi storitev podaljšanja garancije.

Za Bosch električna in merilna orodja za domače mojstre in vrtna orodja lahko fizične osebe z registracijo na spletnem portalu MyBosch v 4 tednih po nakupu podaljšajo garancijski rok na 3 leta.

Za akumulatorske baterije in polnilnike je garancijska doba 1 leto brez možnosti podaljšanja.

V primeru nakupa orodja iz pograma domači mojster ali vrtnega programa kot pravna oseba ter v primeru gospodarske ali poklicne rabe oz. ekvivalentne obremenitve, se garancijski rok spremeni na 1 leto brez možnosti podaljšanja v portalu Mybosch. Za akumulatorske baterije in polnilnike je garancijska doba 1 leto brez možnosti podaljšanja.

Za Bosch profesionalna orodja in profesionalno merilno tehniko lahko z registracijo na spletnem portalu v 4 tednih po nakupu tako fizične, kot pravne osebe garancijski rok podaljšajo na 3 leta (ne velja za visokofrekvenčna orodja, industrijske akumulatorske vijačnike EXACT in pnevmatska orodja), kar od 9.11.2020 velja tudi za vse profesionalne litij-ionske akumulatorske baterije in pripadajoče polnilnike.

Kje je pooblaščeni servis za Bosch orodje?

Pooblaščeni servis za Bosch orodje se nahaja v Bosch servisnem centru v Zagrebu (Hrvaška) v sklopu Robert Bosch d.o.o. Hrvaška. Servis je odprt od ponedeljka do petka od  8:00  do 16:00.

Kontakt:

Telefon: 080 39 31

Faks: +386 1 29 58 051

E- naslov: servis.pt@si.bosch.com

Kam lahko prinesem orodje na servis?

Za uveljavljanje reklamacije iz naslova garancije je potrebno izdelek poslati na Bosch servisni center, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Pošiljanje orodja na Boschev servisni center je izjemno preprosto:

  • izpolni obrazec na povezavi,
  • sledi navodilom obrazca,
  • orodje, račun in certifikat o podaljšani garanciji zapakiraj v kartonsko škatlo primerno za transport,
  • paket oddaj dostavni službi na dogovorjeni dan,
  • o poteku popravila te bo bosch servisni center obvestil po e-pošti. In orodje po končanem popravilu poslal nazaj na tvoj naslov.

Dostava orodja na servis in vračilo je brezplačno za garancijska popravila.

Za pomoč ti je na voljo ekipa modrih mojstrov na elektronskem naslovu podpora@modrimojster.si.

Ali velja tudi za popravljeno orodje in zamenjan rezervni del garancija?

Da, vsa popravila in zamenjani rezervni deli imajo 1 leto garancije. Bosch servisni center uporablja zgolj Boscheve originalne nadomestne dele, popravila izvajajo kvalificirani Boschevi strokovnjaki.

Kako dolgo traja popravilo orodja?

Če so rezervni deli na zalogi v Boschevem servisnem centru, bo orodje popravljeno in nazaj pri tebi v 3 do 5 delovnih dneh. Če rezervnih delov ni na zalogi, te bo Bosch servisni center o predvidenem trajanju popravila obvestili po e-pošti.

Ali lahko pri vas orodje tudi poservisiram?

Ja, lahko!

Z rednim vzdrževanjem svojim električnim orodjem  podaljšaš življenjsko dobo in jih lahko uporabljaš dlje časa. Iz varnostnih razlogov naj storitve vzdrževanja opravlja zgolj usposobljeni elektrotehnik.  Prav takšni usposobljeni tehniki pa za tvoje orodje poskrbijo v Boschevem servisnem centru.

Postopek za naročilo vzdrževanja je enak kot pri popravilu brez garancije, le da v polje “Opis škode”  vneseš ključno besedo "Vzdrževanje".

Boscheve vzdrževalne storitve zajemajo naslednje:

  • Pregled in vzdrževanje pogonskih component
  • Testiranje delovanja vseh senzorjev in motorjev
  • Vizualni pregled in diagnostika
  • Testiranje akumulatorske baterije oz. omrežnega kabla
  • Čiščenje orodja v skladu s predpisi o vzdrževanju in negi

 

Cena vzdrževanja je odvisna od obsega dela.  Na posreodvan e-naslov ti bodo Bosch strokovanjaki poslali predračun za servisni poseg.

Povezava za prevzem orodja.

Prejel sem napačen izdelek. Kako ga vrnem?

Lahko se odločiš, da napačen izdelek osebno prineseš na naš naslov ali pa ga pošlješ po pošti. V obeh primerih te prosimo, da zraven priložiš obrazec za vračilo in kopijo računa. V kolikor se odločiš, da nam izdelek pošlješ po pošti ali preko kurirja je potrebno izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža.

Naslov za vračilo:

Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana

Za individualni dogovor nam prosim piši na e-naslov reklamacije@modrimojster.si in skupaj bomo našli rešitev.

Prejel sem pravi izdelek, a nekaj manjka.

Če smatraš, da je naročen izdelek sicer pravi, a da pošiljka ni popolna nas prosim pokliči ali pa piši na e-naslov reklamacije@modrimojster.si in skupaj bomo našli napako.

Prejel sem poškodovano pošiljko ali izdelek. Kaj sedaj?

Če je le mogoče, najprej obvesti dostavljaca, da naredi zaznamek. Če nisi uspel napake sporočit dostavljalcu ni problema.  Čimprej nam pošlji e-pošto na e-naslov reklamacije@modrimojster.si . Zraven prosim posreduj naslednje podatke:

  • št. računa
  • dostavljalsko službo
  • čas dostave
  • razlog za reklamacijo
  • priložiš obrazec za vračilo
  • priložiš fotografije pakete, fotografije poškodbe, opis poškodbe in fotografijo dostavne nalepke

 

Prosimo, da nam izdelek vrneš. Lahko ga osebno prineseš na naš naslov ali pa ga pošlješ po pošti.

Naslov za vračilo:

Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana

V kolikor se odločiš, da nam izdelek pošlješ po pošti ali preko kurirja moraš narediti še:

  • Izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža
  • Priložit izpolnjen obrazec za vračilo skupaj s kopijo računa

 

Po obravnavi reklamacije, ti bom v zakonskih okvirih vrnili denar.

Izdelek je dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo.