Trdno verjamemo, da boš z izbiro Bosch orodja izredno zadovoljen, a če imaš težave ali kakršen koli razlog za reklamacijo ali vračilo ti bomo radi pomagali.

Želim odstopit od pogodbe

V kolikor ti izdelek ne ustreza imaš za izdelek kupljen na daljavo kot končni kupec pravico, da v 14 dneh od nakupa oziroma od prejema izdelka, z uporabo obrazca, podjetju sporočiš (na e-naslov: reklamacije@modrimojster.si), da odstopaš od pogodbe. Razloga ti ni potrebno navesti.

Vrnjenemu izdelku moraš priložit kopijo računa ali drugega ustreznega dokumenta. Edini strošek, ki ga imaš v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Izdelek nam moraš vrnit v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Več si lahko prebereš v splošnih pogojih.

Naslov za vračilo:

Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana

V kolikor se odločiš, da nam vrnjeno izdelek pošlješ po pošti ali preko kurirja moraš narediti še:

  • Izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža
  • Priložit izpolnjen obrazec za vračilo skupaj s kopijo računa

Naša reklamacijska služba ti bo odgovorila v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v zakonskem roku. Nakup izdelka na podjetje, kot samostojni podjetnik ali druga pravna oseba hkrati pomeni, da nimaš možnosti odstopa od nakupa v 14 dneh.

Prejel sem napačen izdelek

Če si prejel napačen izdelek, ki ga nisi naročil se ti najprej opravičujemo za povzročene nevšečnosti. Prosimo te, da nam izdelek vrneš, mi pa ti bomo vrnili denar. Lahko se odločiš, da napačen izdelek osebno prineseš na naš naslov ali pa ga pošlješ po pošti.

V obeh primerih te prosimo, da zraven priložiš obrazec za vračilo in kopijo računa. V kolikor se odločiš, da nam izdelek pošlješ po pošti ali preko kurirja je potrebno izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža.

Naslov za vračilo:

Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana

Izdelka ti ni potrebno osebno prinesti. Ponj lahko pošljemo tudi kurirja. V tem primeru mora bit v dopoldanskem času nekdo na sporočen naslovu, da bo lahko kurir prevzel izdelek, ki ga vračaš. Storiti je potrebno še sledeče:

  • Izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža
  • Priložit izpolnjen obrazec za vračilo skupaj s kopijo računa

 

Naša reklamacijska služba ti bo odgovorila v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v zakonskem roku.

Če smatraš, da je naročen izdelek sicer pravi, a da pošiljka ni popolna nas prosim pokliči ali pa piši na e-naslov reklamacije@modrimojster.si in skupaj bomo našli napako.

Ob dostavi sem prejel poškodovan izdelek

Dostavo izvajamo s pomočjo naših partnerjev z veliko skrbnostjo. A kljub temu se lahko zgodi, da se naročen izdelek med dostavo poškoduje, v pošiljki lahlko manjka vsebina ali pa paket kaže znake odprtja.

V kolikor se zgodi tak primer prosimo, da ob prejemu o tem dogodku takoj obvestiš dostavljalca. Hkrati te prosimo, da nas takoj (najkasneje pa v treh koledarskih dneh) na e-naslov: reklamacije@modrimojster.si obvestiš o poškodovani pošiljlki.

Pri zahtevku te prosimo, da:

  • navedeš št. računa
  • navedešdostavljalsko službo
  • navedeš čas dostave
  • navedeš razlog za reklamacijo
  • priložiš obrazec za vračilo
  • priložiš fotografije pakete, fotografije poškodbe, opis poškodbe in fotografijo dostavne nalepke

 

V kolikor takojšne vračilo poškodovanega izdelka ni možno. Te prosimo, da nam izdelek vrneš. Lahko ga osebno prineseš na naš naslov ali pa ga pošlješ po pošti.

Naslov za vračilo:

Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana

V kolikor se odločiš, da nam izdelek pošlješ po pošti ali preko kurirja moraš narediti še:

  • Izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža
  • Priložit izpolnjen obrazec za vračilo skupaj s kopijo računa

 

Naša reklamacijska služba ti bo odgovorila v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v zakonskem roku.

Rad bi uveljavil stvarno napako

Skupaj z Boschem se trudimo, da dobavljamo izdelke brez napak, ki so najboljše kakovosti. Če kljub temu kupljen izdelek ne deluje tako kot bi moral,  oziroma če meniš, da izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo, lahko uveljavljaš stvarno napako.

Kdaj gre za stvarno napako

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajen izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake je dostopen tukaj. Izpolnjen obrazec skupaj z izdelkom lahko prineseš na sedež podjetja ali ga pošlješ po pošti.

Naslov za vračilo:

Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana

V kolikor se odločiš, da nam vrnjeno izdelek pošlješ po pošti ali preko kurirja moraš narediti še:

  • Izdelek zapakirat v kartonsko škatlo primerno za transport in ustrezno zaščitit na enak način, kot bi ga ščitila original embalaža
  • Priložit izpolnjen obrazec za stvarno napako skupaj s kopijo računa

 

Če želiš lahko pošiljko vrneš na naše stroške. V tem primeru se prosim obrni na podporo (e-naslov: podpora@modrimojster.si ali tel: 059 943 605) in dogovorili se bomo o prevzemu izdelka. Še opozorilo: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške družbe Ekogreen d.o.o. ni možen

Izdelek je dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo.