Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine modrimojster.si in definirajo prodajne pogoje ter pravice in obveznosti v poslovnem odnosu med podjetjem Ekogreen d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) in kupcem.

Splošni pogoji Spletne trgovine modrimojster.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino modrimojster.si upravlja družba Ekogreen, družba za trgovinske in poslovne dejavnosti, d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana, matična ševilka: 3828271000,davčna številka : SI36658936, ki je ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so v veljavi v trenutku nakupa (oddaje naročila na spletni platformi modrimojster.si). Kupec je ob vsakokratni oddaji naročila preko spletne trgovine modrimojster.si opozorjen na splošne pogoje poslovanja ter jih z oddajo naročila samodejno sprejme in s tem potrdi seznanjenost z njimi.

Dostopnost do informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (elektronska pošta, telefon),
  • informacije o bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • informacijo o dostopnosti izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
  • o pogojih dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • o končni ceni izdelkov, vključno z davki in morebitnimi stroški prevoza, dostave, pošiljanja, oziroma opozorilom, da takšni stroški lahko nastanejo,
  • o načinu plačila in dostave,
  • glede veljavnost ponudbe,
  • o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, ter o kritju stroškov vrnitve blaga ter o stroških, če in ko jih mora plačati podjetju kupec v primeru odstopa od pogodbe,
  • o postopku s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi,
  • o odgovornosti za stvarne napake.
Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Vse cene, navedene na spletni strani, veljajo v trenutku oddaje naročila. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V ceno ni vštet strošek dostave blaga.

Vsakodnevno se trudimo, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni, bo prodajalec kupca o tem opozoril ter mu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Načini plačila

Kupec lahko izdelke naročene na modrimojster.si plača na naslednje načine:

Po predračunu ali UPN obrazcu

Zahtevek za plačilo po predračunu odda kupec v postopku zaključka naročila. Po zaključku naročila (oddanem naročilu) bodo kupcu na elektronski naslov poslana podrobna navodila za plačilo. Plačilo izvedite preko spletne banke, v poslovalnicah banke ali pošte.  Ko prodajalec prejme plačilo na transakcijski račun,  je naročilo tudi potrjeno in pričnejo teči roki za izpolnitev obveznosti.

Zahtevek za izdajo predračuna lahko posredujete tudi po elektronski pošti narocila@modrimojster.si

S plačilno kartico

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, American Express, Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

Vklopi razum zahtevaj račun

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila (ko kupec v košarici pritisne gumb »zaključi nakup«) kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v nekaj minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi prejel, ko je skupni znesek naročila nakazan na transakcijski račun prodajalca. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko prodajalec naročilo/pogodbo prekliče.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva. Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. Z dnem zavrnitve,naročilo kupca preneha veljati in prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalec  nima na zalogi v lastnem skladišču.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti, in sicer izključno preko elektronske pošte podpora@modrimojster.si. Elektronsko sporočilo mora vsebovati številko naročila, ime in priimek kupca ter naslov.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup) ima kupec pravico, da v 14 dneh od  nakupa oziroma od prejema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta. 

Če je kupec izdelek že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupecizdelek vrne po pošti ali osebno na sedež družbe Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (običajno s plačilom na transakcijski račun),  razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupecizdelek poslal prodajalcu.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v nepoškodovani originalni embalaži in vsemi pripadajočimi dodatki (navodili za uporabo, sistemskim priborom,...) razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 Odstop od pogodbe ni mogoč:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat.

 

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Kdaj gre za stvarno napako

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančinm opisom napake,obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati prodajalcu omogočiti pregled artikla.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake je dostopen tukajIzpolnjen obrazec skupaj z artiklom kupec prinese na sedež podjetja ali ga pošlje po pošti na naslov Ekogreen d.o.o., Ulica gledališča BTC 10, 1000 Ljubljana.

Če želite kupec pošiljko vrniti na stroške prodajalca, se obrne na podporo prodajalca (email: podpora@modrimojster.si ali tel: 059 943 605) in dogovorila se bosta o prevzemu izdelka.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške družbe Ekogreen d.o.o. ni možen.

Garancija

Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Za uveljavljanje reklamacije iz naslova garancije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Najhitrejši način je uveljavljanje pri proizvajalcu. Postopek kako hitro in brezplačno poslati izdelek na popravilo je dostopen tukaj.

Za pomoč je dostopna ekipa prodajalca na elektronskem naslovu podpora@modrimojster.si.

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Prodajalec zbira (obdeluje) osebne podatke, ki jih uporabnik/kupec posreduje ob registraciji za spletno nakupovanje, ob spletnem nakupu, ob morebitnih pritožbah, reklamacijah uveljavljanju garancije in drugih zahtevkov, ob naročilu na e-novice in na podlagi morebitne izrecne privolitve kupca ter izključno za namene za katere je ta podal privolitev.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so na voljo v poglavju Politika zasebnosti.

Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj modrimojster.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Ekogreen d.o.o. izrecno spoštoval.

 

Oglasna sporočila prodajalca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani modrimojster.si, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Prodajalec si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni

Reševanje sporov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Kupec lahko vloži pritožbo po elektronski pošti na podpora@modrimojster.si. Prodajalec si bo prizadeval po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Prodajalec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec  kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa dodatna vprašanja glede ponudbe ali uporabe spletnega mesta modrimojster.si je prodajalec dostopen na naslov podpora@modrimojster.si  ali na telefon 059 943 605.

Želimo vam veliko modrih nakupov!

Ljubljana, 15.12.2021

Izdelek je dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo.